LAGU UNTUK BLOGGER

Tuesday 24 May 2011

Rahsia terdedah..?!! Eskay bawak China Doll ke Utusan esok..?!!!

Eskay akan bawak minah ni ke Utusan esok..?!!!

Kawan-kawan saya sudah menyatakan di blog masing-masing, "esok ada pendedahan yang akan dilakukan oleh Eskay di Utusan Malaysia saja". So, sahabat-sahabat saya ni minta semua pembaca-pembaca blog kami beramai-ramai membeli Utusan esok! Tapiii....

Ramai jugak yang sms, email, malah ada yang call saya untuk mengetahui tentang apakah yang akan di"gempar"kan Eskay esok? Saya beritahu mereka, tunggulah esok...

Tapi, tetiba...ada pulak yang buat spekulasi sendiri. Diorang cakap, esok dalam Utusan akan memaparkan pendedahan eksklusif Eskay apabila dia membawa seorang "china doll" yang juga menjadi "heroin" di dalam video seks tersebut!

Saya kata, isshhhh..!!! Biar betul! Takkanlah kot? Betul ke? Entah la, sebenarnya saya pun tak tahu. Tapi, kalau betul dia bawa "heroin China doll" tu, amacam? Betul-betul gempak tuhhh..!!!

Apapun, esok sebelum masuk opis, seperti biasa, saya akan sambar Utusan senaskhah!
sumber:dukeofumno

No comments:

Post a Comment