LAGU UNTUK BLOGGER

Wednesday 8 February 2012

Helmi toy boy eli si ratu bogel kene cekup



SEBUAH portal berita online Indonesia semalam melaporkan seorang rakyat Malaysia di tahan di negara tersebut kerana tinggal melebihi tempoh visanya.  Lelaki itu, Helmi Malik adalah lelaki yang dikaitkan dengan penyebaran gambar-gambar lucah Elizabeth Wong.

Menurut portal tersebut, Helmi diarahkan oleh PKR dan keluarganya untuk tinggal di Indonesia kerana dia kononnya akan digunakan oleh pihak berkuasa di Malaysia sebagai alat politik untuk menjatuhkan pemimpin pembangkang (dipercayai Eli).

Selain itu Helmi juga dipetik sebagai berkata, dia diarahkan PKR untuk tinggal di Indonesia kerana bimbangkan keselamatan – modus operandi sama bila membabitkan warga PKR, dari ketua umum sampailah kepada pengambil gambar bogel aka penzina macam ini.

Wah wah, banyak  betul ya duit PKR nak menanggung hidup Helmi di Indonesia.  Ini bukan calang-calang jumlah ni, dari mana datang duit untuk menanggung kehidupan Helmi?  Duit rakyat Selangor kah?

Dalam portal tersebut Helmi lapis-lapis sikitlah kata keluarga pun ada tanggung.

Ini bukan kali pertama ya tuan-tuan.

Kalau masih belum lupa dengan penyiasat persendirian, P. Balasundram dan Raja Petra Kamarudin yang self exciled  di luar negara juga ada kaitan dengan politik PKR. Kedua ini adalah dalang di sebalik fitnah yang mengaitkan pembunuhan Altantunya dengan Perdana Menteri dan isteri.

Dan kedua ini juga duduk di luar negara, dipercayai di taja oleh pihak yang sama seperti dalam dakwaan Helmi, PKR. - mykmu

kehkehkehkeh imam khalid al gagap dah tak keruan. nampaknye eli and her toy boy serius nak membogelkan peegayrar sebelum pru. ini yang membuatkan khalid mati pucuk!. anuwar dah cabut lari selamatkan diri ke turki. umat islam pun nak tau gak mcm mana imam khalid al gagap nak balas balik?..guna hadis ape?..kita tungguuuuu?? >XD

No comments:

Post a Comment