LAGU UNTUK BLOGGER

Monday 30 January 2012

Kawasan Salman Rushdie digempur


Malam ini kawasan Salman Rushdie Malaysia, Khalid Samad akan digempur oleh rangkaian Dato Dr Hassan Ali. Dibawa bersama ke Shah Alam adalah Ismail Mina, bekas sahabat Anwar Ibrahim.

Turun beramai-ramai dan buktikan Islam, Melayu dan raja masih penting kepada hati dan sanubari orang-orang Melayu, khususnya Melayu Shah Alam. Datanglah ke Seksyen 17 Shah Alam.

Ini bukan isu PAS atsu UMNO, tapi isu kepentingan semua. Tiada erti kita berpolitik tetap semuanya tergadai demi kuasa.

The Unspinners tidak sokong Hassan Ali untuk menjadikan PAS seperti UMNO. Tidak juga kami mahu Hassan Ali menjadi UMNO dalam PAS. Samada UMNO atau PAS, agenda masing-masing tidak seharusnya hingga agama, bangsa dan tanahair tergadai. Jalankan eranan masing-masing dengan rasional dan bijak.

Berikut dari Kita Gempur sini

Ceramah  Di Halang dan Di Sabotaj,Makin Ramai Sokong Hasan Ali
PAS Selangor berkata Hasan Ali akan keseorangan apabila dipecat daripada parti. Anwarinas merasakan tindakan memecat Hasan Ali adalah satu langkah yang betul untuk mematikan sokongan terhadap pemimpin ini.
Hasan Ali dipecat kerana beliau mahu menegakkan Islam,Melayu dan Raja Melayu.3 Elemen ini teruk dihentam,dihina dan serang.Tindakan memecat Hasan Ali oleh PAS membuktikan mereka patuh kepada arahan PKR dan DAP.
Banyak isu di Selangor yang membabitkan kepentingan umat Islam diperlekehkan oleh kerajaan negeri.Terlalu banyak perkara tindakan Hasan Ali pada waktu beliau menjadi Exco Agama Islam dihalang dan di sabotaj oleh DAP dan PKR.
Menegakkan akidah dan menyuburkan Islam di Selangor sudah menjadi satu kesalahan besar oleh kerajaan negeri,Hinggakan Sultan Selangor turut menjadi mangsa apabila diperlekehkan status beliau sebagai ketua agama Islam.
PAS dan PKR lebih mementingkan sensitiviti DAP daripada kepentingan dan hak Umat Islam,maka tidak menjadi persoalan apabila tugas JAIS dan Hasan Ali halang dan setiap perkara hal ehwal umat Islam harus dirujuk kepada Teresa Kok,Ronie Liew,Xavier.Khalid Samad menjadi orang tengah dalam melaksanakan tugas sebagai tunggangan kepada parti yang anti Islam ini.
Alhamdulilah,Tuhan maha adil,walaupun program Hasan Ali disabotaj,banner diturunkan dan pelbagai macam masaalah yang dihadapi.Kerajaan Selangor mendapat tamparan hebat apabila satu siri ceramah Hasan Ali semalam di Bangi mendapat sambutan diluar dugaan.Makin disabotaj dan dihalang makin ramai yang datang menyokong dan mahu mendengar pidato beliau.
http://theunspinners.blogspot.com/2012/01/kawasan-salman-rushdie-digempur.html

No comments:

Post a Comment