LAGU UNTUK BLOGGER

Tuesday 10 May 2011

ANWAR SI PANDIKUTTI CUBA CETUSKAN PROPAGANDA TERBARU ! ... KEMALANGAN AKIBAT DILANGGAR PANDIKUTTI..

Aku serba salah ... mana satu anugerah yang perlu diberikan kepada Anwar Ibrahim!

Pelakon terbaik? Pengarah Terbaik? Sutradara Terbaik? Skrip Terbaik? ... ??? Pening kerana Anwar sememangnya layak untuk memenangi award yang dinamakan ... jika sekiranya ada Festivel Filem Politik Malaysia diadakan.

Malangnya, Anwar Ibrahim tetap akan berhadapan dengan tarikh keramat 16 Mei 2011. Tarikh yang bakal menggugurkan rambut dan janggut beliau. Tarikh yang bakal memaparkan lambaian bayangan penjara Sungai Buloh semakin hampir.

Maka cara yang terbaik, melahirkan suatu propaganda! ... Kemalangan! Cedera Parah! Kereta Jahanam! Nyaris Terbunuh! (trick lama daaa!)

Anwar Ibrahim sudah tidak mempunyai masa, tiada hujah (defense) untuk mempertahankan diri di Mahkamah. DNA sudah disahkan miliknya. Lakonan membalun 'China Doll' juga milik beliau. Apa lagi yang perlu dilakukan dalam keadaan sebegitu genting!

Mahu dibuat propaganda 'Racun Arsenik', tidak mungkin! bukannya beliau dalam penjara! Mahu dibuat propaganda 'Tumbukan Maut' ... pun bukannya berada dalam penjara diwaktu ini.

Paling terbaik! ... mobil dinaiki dilanggar! Dilanggar oleh siapa? ... Dato Eskay? DS Najib? Tun Dr Mahathir? Polis? Pandikutti? he he he..

Berkemungkinan satu lagi propaganda terbesar bakal berlaku ... ugutan bunuh! Bukan begitu Anwar Ibrahim! Kapan lagi mahu berbohong Bung Anwar!

Anwar! Anwar! ...

No comments:

Post a Comment