LAGU UNTUK BLOGGER

Sunday 1 May 2011

PANDI KUTUK LDP


Mukah: Naib Ketua Pemuda PBB Saudara Pandi Suhaili Mengutuk tindakan Timbalan Presiden LDP yang menyamakan Pehin Sri CM dengan Ketua Menteri Sabah adalah salah.Kedua 2 pemimpin ini  x sama corak pemerintahannya.Beliau merasakan pihak LDP tidak perlu mencampuri urusan PBB dan perlu lebih tumpun dan perihatin kepada pengundi cina sabah.

Menurut beliau lagi kekalahan Supp yang lalu banyak disebabkan faktor pengundi cina terpedaya dengan propaganda yang disuarakan oleh pihak Dap dan pkr.Kaum cina sarawak banyak memperolehi imbuhan daripada pembangunan yang dibawa oleh BN Sarawak.Sekiranya perkara ini berterusan ,kaum cina boleh hilang suara dalam barisan kabinet Sarawak.



Selain itu saudara pandi menyifatkan tindakan LDP yang menyalahkan PBB kerana kekalahan supp adalah tidak wajar dan tidak perlu ada sikap salah menyalahkan dalam komponen BN.

Mengenai hal Anwar Ibrahim beliau meminta supaya anwar melakukan sumpah laknat yang sama dilakukan oleh kumpulan Datuk T.Tambahan beliau lagi anwar tidak mungkin melakukan perkara yang serupa sebab dah menjadi lumrah anwar yang suka berdalih2.

SUMBER:BUJANG SENANG

No comments:

Post a Comment