LAGU UNTUK BLOGGER

Thursday 9 February 2012

Kenapa Teman Lelaki Elizabeth Wong Guna Nama "Azmin"?




17 Februari 2009, tiga tahun yang lalu, foto separuh bogel Elizabeth Wong telah tersebar melalui internet. Pada hari yang sama Elizabeth membuat laporan polis. Suspek utama yang dipercayai mengedarkan gambar tersebut adalah bekas teman lelaki Elizabeth iaitu Helmi. 

25 Februari 2009, Elizabeth Wong menawarkan diri untuk letak jawatan tetapi ditolak oleh kerajaan negeri Selangor dan diminta hanya bercuti sahaja. PKR-DAP sanggup membela orang salah untuk berkuasa di Selangor.

 
Helmi terpaksa melarikan diri ke Indonesia selama tiga tahun. "Saya memilih menetap di Indonesia walaupun selepas tempoh keizinan berakhir atas saranan keluarga dan pemimpin parti PKR" kata Hilmi. Persoalannya, siapakah pemimpin parti PKR yang melindungi Hilmi di luar negara? 
Buat apa pemimpin PKR itu lindungi Hilmi? Kenapa  teman lelaki Elizabeth Wong tersebut memakai nama samaran "Azmin" di Indonesia? Ada dua kemungkinan kenapa pemimpin PKR itu membiayai Hilmi di luar negara. 

Pertama adalah untuk melindungi Elizabeth Wong. Kedua, kemungkinan besar ada pemimpin PKR sendiri yang mahu menjatuhkan Elizabeth Wong di Selangor. Jawapannya ada pada "Azmin". Apakah ada rahsia yang lebih besar di tangan "Azmin'?

No comments:

Post a Comment