LAGU UNTUK BLOGGER

Thursday, 9 June 2011

GEMPAR!!! Tian Chua dalang penyebaran video seks Anwar???



Hari ni dalang penyebaran video seks Anwar telah terbongkar.. Rupa-rupanya yang jadi tukang sebar video tu selama ni adalah si Hantu Gigi PKR... Tian Chua..

Dulu dia sibuk edarkan gambar photoshop Najib dengan Altantuya Sharribu.., sekarang ni dia jadi pengedar video seks China Doll Anwar pulak.. Macam Haram betul si Hantu Gigi ni...

Tapi macam biasalah..., bila tembelang dia terdedah, UMNO dan BN lah yang disalahkan.. Itu dah jadi alasan wajib puak-puak Pakatan untuk tipu rakyat..

Tapi bukan semua rakyat di Malaysia ni dorang boleh tipu beb.. Hanya rakyat yang menganut agama Pakatan saja yang buta perut dan terpedaya dengan pemimpin-pemimpin dorang..

So.., amacam puak-puak Pakatan semua? Gua dah berjaya kantoikan kerja keji Tian Chua.. Patutnya lu orang semua tanya Tian Chua dari mana dia dapat video tu...

Sekarang ni yang jadi pelakon video seks tu adalah Anwar..., yang tukang sebar pulak ialah Tian Chua.. Dan yang jadi bangang adalah pengikut serta penyokong Pakatan..

Ishhh.... Asyik kena bangang je pengikut Pakatan ni semua kann..., bila lah agaknya dorang nak berubah yee?... Hahahahahahaha....


No comments:

Post a comment