LAGU UNTUK BLOGGER

Thursday 28 April 2011

Pendedahan Tergempar!!!!


Inikah wajah sebenar pemimpin anugerah syaitan yang dipuja-puja PR? Puak pakatan telah menafikan sebab yang dulu ada bahasa Thai, sekarang pula ada timing dan date. Mereka masih tetap dengan pendirian awal iaitu video ini tidak tulen. Dan terkini isu rambut tepi nipis serta suspek tidak memakai tali pinggang, buncit digembar-gemburkan.

Perbezaan boroi sebelum dan selepas memakai seluar..

Seperti biasa, Wan Azizah, Nurul Izzah, Saifuddin Nasution, Azmin Ali dan beberapa pemimpin utama PKR akan menggunakan pointers yang disediakan oleh blogger pro pembangkang untuk menafikan video bahagian kedua itu. Mereka sudah buntu, mereka hanya mengikut rentak yang dimahukan oleh blogger pro pembangkang.

Dahi sama luas...

Mungkin inilah balasan Tuhan pada dia di dunia. Rasanya daripada 2 episod video yang sudah ditayangkan semakin jelas identiti individu yang terlibat. Semakin kautlah salakkan kultus Pakatan untuk melindungi kesucian dewa anugerah syaitan ini. Baguslah kalau nak defend dewa ini sebab kononnya menjaga keaiban orang. Tetapi adakah dalam iman dan kepala barisan ulamak Pakatan dan jemaah khawarij rasa bersalah dan takut pada dosa apabila mereka menfitnah pemimpin BN, Dosa dan pahala tak kenal parti. Aku syorkan golongan khawarij ini ditanam bila mati nanti dengan kad ahli parti mereka.

Di setiap ceramah Anwar, katanya semasa di tahanan ISA, Polis
telah mengukur kemaluannya. Adakah sama ukurannya?
Sebelum ini, mereka selalu menyatakan perlu 4 saksi untuk jatuh hukum. Kini berapa juta dah tengok? Terima kasih kepada puak-puak PR yang telah banyak solat hajat dan berdoa supaya kebenaran akan ditunjukkan.

No comments:

Post a Comment