LAGU UNTUK BLOGGER

Wednesday 27 April 2011

MENGAPA KAUM HAWA X BLH TGK VIDEO ANWAR???

kalau nak tgk boleh download link dibawah:


Sebabnya :

1. Kerana bimbang ramai anak gadis akan teruja dengan 'anu' dan 'tubuh' bogel watak utama video yang nampak jelas mirip Anwar.

2. Kerana takut ada yang turut berminat menjadi 'china doll' dan menyebabkan video demi video akan dihasilkan selepas ini.


Video part 2 ini sesuai ditonton oleh pengundi PRU 13 nanti dalam membantu mereka mengenalpasti diri sebenar pemimpin Pakatan yang cuba menonjolkan mereka lebih bagus dan bermoral dari orang yang tidak sama SEPAKATAN dengan mereka.

Panglima yakin pendedahan video ini bukan untuk memalukan sesiapa tetapi dibuat demi menyelamatkan rakyat dari tertipu dengan permainan politik yang indah di luar tetapi 'masam' di dalam. 

Jika tidak kerana video ini pun, kita sudah yakin kes Saiful Bukhari yang DNA dalam duburnya disahkan milik Anwar, cukup untuk menghalang perjalanan beliau menerajui Malaysia PRU akan datang.

Bayangkan negara kita diperintah oleh pemimpin tidak bermoral sudah pasti segala kekayaan negara akan digunakan untuk berfoya-foya bukan untuk masa depan anak cucu kita.

Cukuplah ia menjadi bukti masalah moral pemimpin Pakatan yang mendakwa bersih dan bermoral berbanding pemimpin Barisan Nasional tetapi Allah telah tunjukkan sebaliknya yang terjadi.

Moga Allah menjaga Malaysia dari dipimpin orang yang mengamalkan  seks liwat, seks bebas atau bebas apa jua demi mencapai KUASA.

Jika anda ingin mencari kebenaran samada benar atau tidak pelakon video seks part 2 yang baru diedarkan itu mirip Anwar atau tidak, sila lihat di blog Darul Ehsan di sini http://darulehsantoday.blogspot.com/ 


Sekali lagi, Anwar tidak wajar atau layak menjadi Perdana Menteri Malaysia dan kita mesti menghalangya !!!

No comments:

Post a Comment